ZWROTY

Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań, masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni, licząc od daty dostarczenia przesyłki, bez podawania powodu. Wyślij do nas e-mail na sklep@coffeehood.pl z dopiskiem „Zwrot” przed upływem tego terminu.

Po otrzymaniu od nas e-maila zwrotnego. Towar w oryginalnym opakowaniu należy wraz z dowodem zakupu odesłać pod wskazany adres korespondencyjny:

Coffeehood
ul. Księży Młyn 16
90-345 Łódź

Zwracany produkt powinien znajdować się w stanie kompletnym i nieuszkodzonym, w składzie ilościowym i jakościowym w jakim został otrzymany. Konsument pokrywa koszty przesyłki zwrotnej (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania), a koszty dostawy zamówienia zwracane są w wartości najtańszego środka transportu z oferty, na podstawie której realizowana była sprzedaż. W przypadku zwrotu części zamówienia koszty dostawy nie są zwracane. Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata oraz przesyłek wysłanych do punktów odbioru.

Zwrot zapłaconej kwoty zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania e-mailem oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz przyjęcia zwracanych przedmiotów jako spełniających warunki dokonania zwrotu.

REKLAMACJE

Klient ma prawo reklamować produkt, jeśli będzie on wadliwy z przyczyn leżących po stronie Coffeehood. W przypadku reklamacji napisz do nas e-mail na sklep@coffeehood.pl z dopiskiem „Reklamacja”, podaj powód reklamacji i poczekaj na e-mail zwrotny. Wszystkie reklamacje rozpatrzymy natychmiast po otrzymaniu towaru – najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia jego odebrania.